} -->

2015. december 19., szombat

Három // Figyelem minden lépésed

Liam Payne

A másnap délelőttje elég gyorsan elmegy, mert Charles még nem ért vissza, így újra Coreynak magyarázok. Kettőkor Len lép be az ajtón, azzal hogy unatkozik. 
-Tudod már a mai akciót? 
-Még nem. De jó lenne tudni. 
-Aha. Az első közös munka. -mosolygok rá. Őszintén várom már, hogy megkapjuk a feladatot ugyanis egy ilyen lánnyal nem minden nap dolgozhat az ember. Hiába, annak ellenére hogy tegnap este láttam először, megtetszett. Nagyon is. Csak nem kéne kihúznom a gyufát Charlesnál mivel nem is olyan rég megtettem és azzal hogy "rávetném" magam a lányára nem szereznék jó pontot. De úgy hogy folyton a száját harapdálja úgy elég nehéz megállni.  Nyílik az ajtó és Charmene lép be. 
-Aileen! Apád hívott úton van ide, de neked ki kell menned egy akcióra. Most. 
-Oké, és mi az?
-Raen. Még mindig tartozik és meg kell szerezni az összes adatot a gépéről. -néz rám. Mondjuk ezt sejtettem. -Ja a legfontosabb adatait egy pendrive-on tartja. Úgyhogy oda mehetsz megölni őt is meg a bandáját. Apád nem akart egyedül elengedni, de anyád meggyőzte, hogy elég jó vagy hozzá főleg, ha figyelnek is rád. 
-Király köszi. -Charmene ezzel távozik. -Liam? -néz rám, de én csak felállok és intek hogy kövessen. A szobámba megyek és a szekrényhez lépek. Kidobálom belőle majdnem az összes cuccomat az ágyra. Végül megtalálom amit keresek. Egy kis fekete aktatáska szerűség. 
-Ülj le. -mondom Len pedig pár cuccot arrébb dobva leül. Lerakom mellé a táskát és elé guggolok. -Bírod a tűket? 
-Igen. 
-Oké. -felnyitom és kiveszek egy fecskendőt. Magamhoz húzom a bal karját.
-Várj. Mi ez? 
-Egy mikro nyomkövető. Más elven műkődik mind az átlagosak azért lehet ilyen kicsi. Más jelet bocsájt ki magából. Ezt csak én látom és sehogy sem lehet lefogni a jelét. 
-Értem. 
-Remélem apád nem lesz mérges hogy beléd rakom, de jó okokból teszem. -csak vállat von, így én a bőrébe szúrom a tűt és beléfecskendezem a fecskendő tartalmát. Visszateszem a helyére, ráérek még kidobni. Egy kis fekete "pontot" tartok elé. -Hangszóró és mikrofon is egyben, de csak az hallja akinek a fülében van. Kiszedni majd egy mágnessel fogom, de nem fog fájni. -bólint. -Döntsd oldalra a fejed. -teszi amit kérek, én pedig belerakom a fülest. -Szerelkezz fel és indulj. Ne felejtsd el hogy ott vagyok, mindent látok és hallok. Mire odaérsz feltörök mindent és folyamatosan tajákoztatlak. -terelem ki az ajtón,majd kimegyek utána.
-Nem most kezdtem. 
-Tudom, de szeretnél gyorsan végezni? -nem szólal meg de tudom hogy a válasz igen. -Na menj. -mosolygok rá. Pár pillanatig még nem mozdul, de végül elindul. Visszamegyek a gép elé és elkezdem feltörni az épület rendszerét. 

XXX

-Jobbról kettő és arra is menj tovább. -mondom a mikrofonba, a kamerákon keresztül figyelve Lent, miután betört az épületbe. A folyosó végén balra és a lépcsőn le. Jönnek fel, hatan vannak. -nem tudom miért, de valami tetszik abban, ahogy sorra lövi le az embereket. Morbid, de így van. És mivel a pólójának kivágása nagy ezért stírölhetem feltűnés nélkül. Pontosabban anélkül, hogy megtudná. -Hátulról három, előről négy. -miközben nagy ügyességgel gyilkolja az embereket én az adatokat töröm fel sorra. Hát mit ne mondjak nem túl jól van kiépítve. Csak a látszata az. Kicsit kevesebb mint egy óra kellett hozzá. Len elér a lépcsőig és elindul lefelé. -Egyenesen menj. Balra a második ajtó. Sokan vannak lent úgyhogy beriasztom az épület jobb oldali részét, remélhetőleg nagyrészük feljön. Rejtett ajtó van a szoba bal oldalán, ott fognak kijönni. Bújj el. 
-Kicsit idegesítő, hogy megmondod mit csináljak. 
-Az egy dolog, de szándékomban áll egy vércsepp vesztése nélkül kijuttatni. 
-Túlélem azt az egy vércseppet.
-Az lehet, de én nem fogom. 
-Ne parázz már apámtól.
-Nem parázok, de semmi szükségem arra hogy hirtelen felindulásból megöljön. Talán még van olyan akinek számítok egy kicsit. -átjut az ajtón és lemegy azon a lépcsőn is. -Innen már nincs elágazás. És azt hiszem a pendrive-ot egy rózsaszín plüssmackóban találod. 
-Ezt hogy érted? 
-Van egy lánya. 
-És én erről miért nem tudok?
-Mert mondjuk titkolja? 
-És te honnan tudod? 
-Feltörtem a gépét. A legvédettebb adatai közt képek is vannak és mindegyiken ugyanaz a kislány.
-Biztos?
-Hasonlóak a vonások és múlt hónapos képek. Hidd el hogy a lánya. 
-Oké. -betöri az ajtót és a szobában Raen-en kívül egy percen belül halott. Len fenyegetni kezdi, de ellenáll. Aztán szóbahozza a kislányt és ezzel sikerül megtörnie. Végül megszerzi a pendrive-ot és a pénzt, főnököt pedig életben hagyja. Kifelé még az utolsó pár embert is megöli, így Raen már csak egy egyszemélyes banda. 
-Szeretnéd hogy maradjak amíg visszaérsz? 
-Nem szükséges. 
-Éhes vagy? 
-Naná.
-Akkor megvárlak. -mikor visszaér, kiszedem belőle a fülest, majd együtt elmegyünk enni. Elég sokan tódultak be ide. Leülünk egy szabad asztalhoz. Csak most jövök rá hogy alig ismerek itt valakit. De nem is érzem annyira fontosnak hogy megismerjem őket. Nem sokára Charles jelenik meg és kérdezget minket az akcióról. Elmegy, de a helyén egy Lenhez hasonlító lány jelenik meg. Gyorsan kezd el hadarni valamiről. Mikor végez Len megszólal:
-Most úgy is hogy értsem. -újra magyarázni kezd én meg újra nem figyelek. 
-Amúgy ő Liam az új hacker, ő meg a húgom Amberly. 
-Szia. -mosolyog rám.
-Szia. -Amberly Len lányos kiadása. Ez tuti. Leül Leen mellé. 
-Szóval új vagy. 
-Aha. 
-Mióta vagy itt? 
-Tegnap óta.
-Ha gondolod nagy szívesen körbevezetlek. 
-Jó ajánlat, de eltalálok ahova kell. 
-Azért ha kell valami nekem szólhatsz. 
-Oké. 
-A szobám Lené mellett van. 
-Észben tartom, kösz. 
-Apához kell menjek. Majd jövök. -fordul Lenhez, majd elköszön és távozik. Hiába, őt is megnézem hátulról, bár elismerem elég jó, de Lent nem übereli. 
-Bocs, a pasik felére egyből gerjed. 
-Nőből van. 
-Te meg férfiból. Láttam ám. -vállat vonok. 

XXX

Az este további részét a szobámban töltjük tévénézéssel, végül Len bealszik. A cuccaimat még mindig nem pakoltam el az ágyról így nekiállok. Az utolsó pólót raknám el de Leen azt magához szorítva alszik. Nem veszem el tőle. Felemelem és átviszem a szobájába. Betakarom és késztetést érzek hogy puszit adjak a homlokára de nem teszem meg. Halkan húzom be magam mögött az ajtót. Két lépést teszek, de kinyílik a következő ajtó és Amberly csapódik nekem. 
-Bocsi. 
-Semmi baj.
-Te mit csinálsz itt ilyenkor?
-Len elaludt a szobámban és áthoztam. -Ja... na mindegy jó éjt. -kerül ki.

-Jó éjt. -visszamegyek a szobámba és én is lefekszem aludni. 

3 megjegyzés:

  1. ohh azt hittem, hogy lesz valami a kis húgocskával :DDDD de nem lett :c hmm..kár..lehet Len bepipult volna :DDD bírtam volna ha összeverekedik a tesójával :P
    amúgy tiszta olyan volt mintha egy kémfilmet néznék...nagyoooon jól leírtad
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziia.
    Nagyon tetszik a blogod, ezért meg szeretnélek ajándékozni egy díjal.
    A blogomban megtalálod a díjat.
    Puszi: R. xx

    VálaszTörlés